Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, ze względu na mobilność i szybki montaż, używa się ich na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być właściwie dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

Producenci oferują różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej klasy tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą prawidłowo konserwowane, posłużą wiele lat – także przy intensywnym użytkowaniu.