W sieci można nadzwyczaj łatwo zdobyć informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie szczególnie szukanie porad w Google odnośnie kwestii zdrowotnych, częstokroć wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u lekarza godzinami myszkowania w sieci z…
Więcej Blogi o zdrowym odżywianiu, stylu życia i urodzie – korzystaj z nich z głową!Witryny internetowe
Chcesz zwiedzić ciekawe miejsca w Małopolsce? Koniecznie sprawdź ten portal!
Choć Małopolska to jedno z mniejszych województw w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu wiele, więc często z trudem można odnaleźć…
Więcej Chcesz zwiedzić ciekawe miejsca w Małopolsce? Koniecznie sprawdź ten portal!PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym
Aby odbiorca odnalazł twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale też zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie…
Więcej PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznymKomu zlecić wdrożenie WooCommerce?
Zamierzasz otworzyć sklep online? Jeżeli dysponujesz już stroną firmową na WordPressie, jak również jeżeli nie masz żadnej strony internetowej i zaczynasz od podstaw, sklep WooCommerce jest świetnym rozwiązaniem. Tworzenie sklepów WooCommerce – ergonomia i opracowanie…
Więcej Komu zlecić wdrożenie WooCommerce?Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach
Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć…
Więcej Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-achGoogle radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że dziś widoczność w internecie jest…
Więcej Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?
Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją,…
Więcej Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?Aktualizacja CMS i wtyczek – o usłudze opieki technicznej WordPress
WordPress, który został stworzony przede wszystkim jako platforma blogowa, błyskawicznie stał się jednym z najpopularniejszych CMS-ów. Ponieważ jest szybki i bez problemu można opanować podstawy posługiwania się nim, wykorzystuje się go obecnie do projektowania sklepów…
Więcej Aktualizacja CMS i wtyczek – o usłudze opieki technicznej WordPressHeurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO
Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena…
Więcej Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEOPrzekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?
Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz jaki ma wpływ na pozycjonowanie? Na te pytania odpowiadamy w…
Więcej Przekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?