Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się usługodawcą, właścicielem sklepu czy producentem, działania reklamowe winny stanowić ważny element budowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na stworzenie i opłacanie własnych sekcji ds. reklamy, jednakże niewielkie biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, stoisk targowych bądź plakatów. Agencja marketingowa przygotuje też atrakcyjne, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat interakcji z klientami poprzez modne media społecznościowe, jak np. Facebook, Twitter czy Instagram.
Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. promocji. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź konferencji wymagających często wielopoziomowego planowania, takie zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu kompetentnego i zżytego ze sobą teamu pracowników – należy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które dają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]