Jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Uzyskaj więcej informacji na www.youtube.com.
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że dziś widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą firmę SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii ekspertów.
Jak wybrać solidną firmę SEO? Google przyszykowało o tym film
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak między innymi Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, z reguły nie jest to realne bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i opublikowało krótki film o tym, jak wybrać rzetelną agencję SEO.
Główne cechy rzetelnej firmy SEO
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie naświetla, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych działań, np. poprzez cykliczne raportowanie i stały dostęp do statystyk strony,
- zdolność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym wymierne efekty na ogół po paru miesiącach działań.