Audyt SEO wykryje szereg dysfunkcji witryny

Jeśli chcesz zamówić audyt SEO Kraków, wejdź na seo4.net.

Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza ewaluację firmy, przedsiębiorstwa lub spółki pod kątem licznych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, a także analizę perspektyw rozwoju. Czym, biorąc powyższe pod uwagę, jest więc audyt SEO? Jest to gruntowna analiza strony www, sprawdzająca różne jej elementy, jak prędkość ładowania się strony, metadane, hierarchię nagłówków, kod strony i wiele bardziej i mniej istotnych aspektów. Prócz samego wyliczenia błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO powinny znaleźć się również wskazówki co do rozwiązania wykrytych problemów.

Audyt SEO bada witrynę www pod względem zgodności ze standardami W3C, treści na stronie, użyteczności, jak również bezbłędności kodu. Dodatkowo sprawdzane jest również, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. Mówiąc krótko, audyt SEO zamawia się w agencji, by wykazała ona wszelkie dysfunkcje strony i – co najistotniejsze – zaproponowała działania, które pomogą je naprawić.

Ile należy zaczekać na płatny audyt SEO?

Online znajduje się mnóstwo stron oraz narzędzi, z wykorzystaniem których natychmiast i za darmo przeprowadza się audyt SEO witryny. Atuty tej opcji? Szybkość i cena. Argumenty przeciw? Co niemiara. Wersje testowe bądź też bezpłatne narzędzia z niewielką liczbą opcji, są bardzo niedoskonałe. Jeżeli już dostrzegą jakieś błędy na stronie, to z reguły nie wszystkie. Dużo pomyłek (przykładowo w kodzie) dostrzec można jedynie podczas analizy przeprowadzonej przez specjalistę w danej dziedzinie, a nie oprogramowanie.

Na audyt SEO przeprowadzany przez agencję należy zaczekać w większości wypadków od kilku dni do mniej więcej miesiąca. Czas na dostarczenie analizy powinien zostać określony w umowie podpisanej z agencją, która podjęła się jego przeprowadzenia. Taki audyt umożliwia wykrycie wszelkich poważnych problemów kryjących się w witrynie. Jeżeli strona została postawiona na platformie typu Shoper czy Magento albo na otwartym szablonie, to elementów do poprawy może być dużo. Jeśli strona powoli się ładuje, a na najistotniejsze dla klienta frazy wyświetla się daleko poza pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to również są to sygnały, iż zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu jest trafnym rozwiązaniem.

SEO audyt – co wykaże, gdy będzie przeprowadzony sumiennie

Sumiennie zrealizowany audyt SEO może ujawnić wiele wad witryny, najczęściej:

  • brak bądź nieprawidłowe połączenie z narzędziami Google (np. Google Analytics),
  • powody niskiej widoczności strony na frazy kluczowe,
  • faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępem do strony dla robotów,
  • poprawność kodu strony,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • słaba jakość zawartości strony,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak metadanych,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
  • brak bądź źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • powolne ładowanie się witryny w wersji desktopowej i mobilnej

.

Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]