Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się prac polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji publikowania następnych części istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing konkretniej
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- różnego rodzaju katalogi,
- publikacje książkowe,
Cele custom publishingu
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Lokalizacja firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]