Lizard Mobile

Skontaktuj się

User experience

Projektując aplikacje i serwisy mobilne, stawiamy na satysfakcję końcowego użytkownika. Dlatego oferujemy tworzenie kompleksowych strategii user experience zawierających koncepcję dostarczania pozytywnych emocji Twojemu klientowi.

Każda aplikacja dostarczana użytkownikowi, musi charakteryzować się nie tylko wysoką użytecznością, ale też “tym czymś”, co da użytkownikowi satysfakcję, zadowolenie, a także radość z używania. Kreujemy kompleksowe strategie user experience, które mogą zostać wykorzystane do zbudowania najbardziej wyjątkowych aplikacji lub serwisów.

W ramach strategii dostarczamy:

  • raport z części analitycznej, na który składają się: analiza potrzeb użytkowników, profile person, modele mentalne, analiza konkurencji – identyfikacja celów biznesowych, czyli wszystko, co potrzebne do stworzenia dobrego produktu,
  • architekturę informacji rozwiązania,
  • definicje funkcjonalności aplikacji bądź serwisu mobilnego,
  • wartości dodane produktu i punkty przewagi konkurencyjnej,
  • opcjonalnie – specyfikację funkcjonalną produktu oraz jego prototyp.

Jakie korzyści płyną ze stworzenia dobrej strategii UX?

  • przewaga nad konkurencją – produkt dający więcej satysfakcji niż produkt konkurencji, zwiększa lojalność użytkowników wobec marki,
  • większy zwrot z inwestycji – użyteczna i wygodna aplikacja to gwarancja zadowolenia grupy docelowej,
  • wyznaczanie trendów w danym sektorze rynku,
  • dopasowanie do grupy docelowej – analizy prowadzone w ramach strategii user experience szczegółowo opisują użytkowników z grupy docelowej, co daje możliwość lepszego dopasowania produktu.

Usability

Jednym z najbardziej istotnych składników satysfakcji użytkownika jest użyteczność (ang. usability). Nasze aplikacje i serwisy badamy z użytkownikami z grupy docelowej, aby upewnić się, że produkt będzie łatwy w obsłudze i ergonomiczny.

Zajmujemy się ergonomią aplikacji bądź serwisów internetowych ─ zarówno tych nowopowstałych jak i już istniejących. Przy projektowaniu nowych aplikacji, realizujemy dokładną analizę potrzeb użytkowników, celów biznesowych, określamy architekturę informacji, definiujemy funkcjonalności. Dla aplikacji i serwisów już działających, wykonujemy audyty usability.

Audyt usability – kiedy jest potrzebny?

Każda aplikacja, która jest udostępniana użytkownikom publicznie, warta jest analizy pod kątem ergonomii używania. Produkt bardziej użyteczny bezpośrednio wpływa na zadowolenie klienta z grupy docelowej, co z kolei wpływa na przywiązanie do marki. Nie bez znaczenia pozostaje kontekst celów biznesowych, które łatwiej jest realizować, gdy aplikacja bądź serwis mobilny są dla użytkownika łatwe w obsłudze.

W ramach audytów realizujemy:

  • testy prototypów oraz działających już aplikacji/serwisów mobilnych,
  • analizy eksperckie,
  • testy z użytkownikami (z użyciem sprzętu wspomagającego badania urządzeń mobilnych),
  • pełne raporty zawierające wnioski oraz rekomendacje zmian.

Oferta i zapytania ofertowe

Oferta i zapytania ofertowe